| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 20 日 星期五  |
|
英文測驗..43分!好happy啊!  |
|
今日派返之前份測驗,
miss tsang話今次quiz好難,
40分以下先要簽名,
於是,
我就希望可以40分以上,
結果出左啦!
我有43分啊!
全班最高分係59分,
而羅俊希就係39分,
要簽名,
一分之差炸!
抵死。
不過,
講真個句,
個個quiz就係好難,
聽講好多人唔合格添!
|
|
刊登時間︰2006-10-20 06:29 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 20 日 星期五  |
|
宣誓啦!以前成班fd,得我一個有份  |
|
今日一早就上左去禮堂,
坐左係第一排,
好耐都無試過咁正啦!
有D似係1b既感覺,
開始啦!
本來會播校歌,
點知播唔到wo,
之後,
開始宣誓,
我地每人都有張貓字,
不過,
個個部門既人(如果有牌)都掛住個牌,
不過,
我個部門都未派牌,
之後,
係度坐既都會講個名出黎,
點知我..
我個名係全場烘動後講,
根本無咩人聽到架!
真可憐!
不過講到尾,
以前成班fd,
得我一個可以係度宣誓啊! |
|
刊登時間︰2006-10-20 06:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 19 日 星期四  |
|
地理堂全權負責..想起...  |
|
今日miss方要開會,
搵左人黎代堂,
2b今周地理堂要做咩,
由我宣佈比全班聽,
想返起,
真係有小小後悔,
如果我係英文科長,
正常,
唔會做咁少野,
但係,
宜家都唔錯,
今日miss poon代我第一堂,
我好開心,
中一既理想,
雖然實現唔到,
但我宜家其實都可算達到,
說起往年既事,
就似係正目前~
大家分班後,
原來生活比以前更好,
可惜舊情已不再,
好多以前既好友,
大家都已經唔理我啦!
|
|
刊登時間︰2006-10-19 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 19 日 星期四  |
|
中文匯報...趣事多  |
|
今日中文匯報,
我個組係早發白帝城,
今日明明將隻碟比左張文瀚,
點知,
佢問我隻碟係邊,
我話係佢度,
佢就搵啦!
搵櫃又搵書包,
都搵唔到,
最後,
原來隻碟比張文瀚坐住=.=''
之後...匯報啦!
D男仔唔識背首詩,
佢地竟然抄錯!
真係勁!
之後,
開始講啦!
全班都用碟,
淨係我個組無用碟,
幾魚下!
之後,
全班得我個組有感想,
我一早都話左唔駛感想架啦!
好在,
我都爆到肚,
總之今日...成功
|
|
刊登時間︰2006-10-19 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 18 日 星期三  |
|
姓曾既...無個好!特別miss tsang!  |
|
我好討厭你...miss tsang,
點解你要咁對我,
上年我對你咁好!
千依百順,
點解我只不過亂做左張worksheet,
佢要當我欠功課,
聽日仲要留堂,
第一次黎架!
之後,
發現地理專題研習既老師,
係...
係miss tsang,
我想死啊!
今次個專題研習肯定係全級最衰個組,
點解好運既野,
總係無我份,
miss tsang,
點解你唔放過我?
同我講?
點解?
|
|
刊登時間︰2006-10-18 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 92 | »
|