近排成日都覺得好煩........
身边d朋友都唔知搞乜鬼,阿楊又成日係度投訊唔公平
返到屋企,以為可以清靜一下,点知阿爸阿媽又粗囗爛舌,嘈生哂
個電話又shot左,個喇叭又壞左
你地又唔留言.........
仲有吖!!我發現我每一個位坐唔夠一日就要調位,lulu媽又係,lucky又係
周sir真係識整估我...