##topic##
朋友
哈哈" 首先今日冇人提果條友na" 當然你好事na"kaa" 其實,,"' 今日中午放學" 我係約左vI"2姐子1齊跟蹤佢ga" 但係點知IENG都1齊等埋我boR" 咁就同埋佢1齊食lunch na" 我覺得同埋佢跟蹤好似怪怪地咁" 所以就冇跟蹤到na" 唉,," 又叫唔到佢去游水woR" 失敗">< 不過好開心牙" 下就放學之後,, 又同tRacy,,amy行街" 行左好多地方boR" 個袋又重woR" 惕死na"""" 不過好開心牙玩得"" kaa" 呢幾日測驗周牙" 成日唔可以online">< 好可憐牙!!" 希望快d測完"放復活節na" 唔講lu""88 係咪好得意牙?!"kaa