有乜法仔可以令D髮生lun長d-__,-?
個日比個乜差呀叔剪左之後-3-..
我系個到發癲話唔撚好睇.
跟住佢話;;;我幫你剪多次呀-3-
痴鳩線-_-月剪月短..
D FD又話E間野掂囉~"~
Ma LuN 煩-.-E+出街都要紮
紮又襯得唔柒令w0r`
不過諗起聽日m0兒帶埋佢條囝見家長我真系開心>"<
↑家長當然系我-____-;'!!|||||||||||
呵._......(閱讀全文)
._.今日好開心`
點解?_? → 買到令3ma-3-"
跟住估都估吾到IcE會落灣仔囉=]..
平時叫佢落..佢老m0又煩住曬w0r`
哈.好開心>_<"←都吾知點解會甘開心xd`
不過最慘都係我洗曬d $___$"
之後日日都要呆係屋企儲$__$`
連我去動漫個d錢都用曬-.-
幾冇陰弓/w\"
今晚1定又比人話咩都買.
又話我張床好似狗竇-___ -"......(閱讀全文)