尋日去海洋-3-
玩到喪曬囉`
班仔系到淆曬睇我地玩-____-"
冇引=3="
跟住小雲雲狂拉住我去玩野A_A
最搞笑系去下水禮-3-
估吾到我系第1個濕GE人囉~"~
呵.真系好好反xd`
下次再去a"a
跟住去多時代穿耳骨-3-`
好柒痛t_......(閱讀全文)
今日又要番大陸啦-__-
我老m0都唔知諗乜-.-`
1個暑假番幾十次囉..
我回埋d cM就要走架啦t^t
1/8號見啦-v-
唔洗掛我A_A ;;;;;;;;;;;{鬼先掛住你xd}
呀!``係呀=______=記得cM b0r`