♥`帥帥{小淇}★;;


♥`HEY girl;                                                        L0VEING

2008 年 3 月 23 日  星期日   陰天


今日做咩好;!? 開心 分類: 未分類

今日做咩鬼好呢?!|
唉,,
難道沒有人左我身邊,,我是生存吥到嗎?!
我一心一意左玩;

這個女孩真像我;;
嘻嘻`






訪客留言 (返回 sIuShOw 的日誌)


IHpro 於 2008-03-23 09:40 AM 發表:
hello!你好呀!~我個blog係關於電車嫁!~希望你可以黎睇下啦~
如果你唔介意的話,希望你可以宣傳一下我個blog啦!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

0k;;
Posted at 2008-03-23 11:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







cursorshelp