^^...演出前ge bendy...(benny)..
演出後ge 瑪骨...我..同victor......點解好似得我係比較似啱啱演出完ge???
無計...鬼叫gary化個妝咁濃..(不過係需要ge..)..又鬼叫佢喺我個頭到噴咁多髮膠咩.....唉...所以咪要著件劇服lo...
^^..我最仲意e張...^^...
羅生-->我
我扮高ga za....^^