♥`我愛的`無奈他已不愛我;) ♥痛苦也總掠過`;珍惜才是最後得到的
sY_1213
暱稱: ★`痴系`; 型jaii;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 30 日  星期五   晴天


2009-01-30 分類: 未分類

今日睇番小學7月21號既一篇文*0*

睇番先發覺個時原來真系愛上左......佢

原來差吾多篇篇日記都系講緊佢=_=

現家先發覺佢好值得我鐘意=_=

但系牙哥就吾同`;佢完全吾值

下面個篇文系我小學6年級

超鐘意xx秋個時作既~_~

吾睇我自己都吾記得左當時真系咁咁鐘意佢|||

如果現家要我為牙哥打呢篇野

我應該打吾出=_=因為我吾鐘意佢=_=

我仲以為自己好鐘意TIM

原來我整系鐘意過一個人...........................不過吾系牙哥

我好後悔當初我決定吾鐘意XX秋-_-

 

 

 

沒有你的日子我寂寞地渡過

我不要寂寞陪伴我

請你回來我身邊

 

愛不愛我已經不再重要

就算只是擁有你的身體

掌控不了你的心也好  我只想你請你回來

 

假如當初你問我愛你嗎的時候   我說愛你的話

你會留下嗎

假如當初我有捉緊你的手    沒有放手的話

你會留下嗎

 

我的日記每一篇都是說你的

我是愛你

我的說話每一字都你有你的

你不可不相信

當我懂得後悔的時候    或許你已經不在

 

再見來得太早    後悔來得太遲

我不要說再見     我不要後悔

你答應過我不會令我傷心流淚

你不要走好嗎 

我愛的是你 

發表時間:2009-01-30 01:33 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]