| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 30 日 星期五  |
| 2009-01-30 |
分類: 未分類 |
今日睇番小學7月21號既一篇文*0*
睇番先發覺個時原來真系愛上左......佢
原來差吾多篇篇日記都系講緊佢=_=
現家先發覺佢好值得我鐘意=_=
但系牙哥就吾同`;佢完全吾值
下面個篇文系我小學6年級
超鐘意xx秋個時作既~_~
吾睇我自己都吾記得左當時真系咁咁鐘意佢|||
如果現家要我為牙哥打呢篇野
我應該打吾出=_=因為我吾鐘意佢=_=
我仲以為自己好鐘意TIM
原來我整系鐘意過一個人...........................不過吾系牙哥
我好後悔當初我決定吾鐘意XX秋-_-
沒有你的日子我寂寞地渡過
我不要寂寞陪伴我
請你回來我身邊
愛不愛我已經不再重要
就算只是擁有你的身體
掌控不了你的心也好 我只想你請你回來
假如當初你問我愛你嗎的時候 我說愛你的話
你會留下嗎
假如當初我有捉緊你的手 沒有放手的話
你會留下嗎
我的日記每一篇都是說你的
我是愛你
我的說話每一字都你有你的
你不可不相信
當我懂得後悔的時候 或許你已經不在
再見來得太早 後悔來得太遲
我不要說再見 我不要後悔
你答應過我不會令我傷心流淚
你不要走好嗎
我愛的是你
|
| 發表時間:2009-01-30 01:33 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 15 | »
|