cm下ar5該
我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
妍要去馬來西arTOT 鬱悶 分類:不知明ge分類#.#

  妍咁快去馬來西ar TOT(咁冇人同我玩sms囉>.<)

我每個禮拜都有buy yes架,(要黎解下憶屈ge情緒)

肥水歌個網有好多圖架(好似有女傭裝)

今日係8佰伙伴ge last day全場8折耶! 

同mum buy左個give(女行箱)

而家look緊線上S.A特優生~

我發布我想說的time:2008-08-01 04:11 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
終於可以正式放假la!! 開心 分類:不知明ge分類#.#

 今日古妹佢終於攞成績表la~不過summer class就冇名次(可以鬆一口氣)

肥水如果你覺得悶ge話去找"巧克力波斯菊"睇Y,佢出歌陣我look左第一卷,ok la!(不過好難找到)

呢個網有愛的木莓寮>.<(本人好好睇)http://iieye.com/comicdir/18850/

仲有呢個論壇有好多線上漫畫同動漫(啱曬你=.=)http://bbs.xdxdxd.com/index.php

妍~pizza歌餐我5會遲到架~>,<如果肥水想叫你打包ge話,咁就打包杯檬水比佢Y(下火ar)

我發布我想說的time:2008-08-01 12:01 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
封左路=.= 呆滯 分類:不知明ge分類#.#

 由昨日ge11點開始,海星正門至我家ge街口封路(5比車行)

好似要做好大工程(其實只係正坑溝,仆街Y,攪到好似與世隔絕咁)

就算係正都等到8月份正la!!

古妹昨日已經考完試,天日去攞成績表(5完尾已經偷笑>.<)

我街口歌個巴士站明明可直到聖羅撒架嫲!*.*

而家封左路,連個巴士站都封左,仲要等到8月17號先至開番~(打後ge日子叫我點過=.=)

唉!!而家同古妹番學放學都要碌到西坑街撘=^=

我發布我想說的time:2008-07-30 08:49 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
充滿陽光ge一day=.= 滿足 分類:不知明ge分類#.#

 今日係cooking班ge最後一堂(太好了)

今日學左酸甜波羅牛柳>.<          

好味架!!(有古嘜保證架)

跟住仲學炒星周炒米(不過好鬼辣)

花樣男子2已經大結局了(好在我都有look)

而家睇緊龍櫻(好好看^.^架)

記得第一話係講"醜女和笨蛋滖去東大吧"(勁攪笑>.<)

post圖time:     

我發布我想說的time:2008-07-26 11:21 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
>,<恐怖ge死小強 無奈 分類:不知明ge分類#.#

 今日依然照舊幫古妹溫書=.=昨日同佢溫歌科中文(只得79分)

曬心機T.T 天日仲測Eng

唉~mum(比我死左佢算la)

今日係次所ge洗手盆look到我ge鄰居------------------------小強

當時ge我雖然離小強大約20cm~(但已經feel到佢有好強勁ge敵意)

5洗幾秒,當時ge我第一時間----------------------------------大喊(三姊妹大喊)

隻小強(呆左)

隋即我攞起古妹ge人字拖,不段打落去,then最後變左小強屎餅(我會為"它"祈禱的)

我數個la~古妹仲有4日要番學炸(要撐埋下去T^T)

st8:叫守護甜心(如有興趣,漫畫同動畫可以比個網你)

post圖區:

 

 

我發布我想說的time:2008-07-25 12:02 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]