|
我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
妍要去馬來西arTOT  |
分類:不知明ge分類#.# |
妍咁快去馬來西ar TOT(咁冇人同我玩sms囉>.<)
我每個禮拜都有buy yes架,(要黎解下憶屈ge情緒)
肥水歌個網有好多圖架(好似有女傭裝)
今日係8佰伙伴ge last day全場8折耶! 
同mum buy左個give(女行箱)
而家look緊線上S.A特優生~
|
|
|
我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
終於可以正式放假la!!  |
分類:不知明ge分類#.# |
今日古妹佢終於攞成績表la~不過summer class就冇名次(可以鬆一口氣)
肥水如果你覺得悶ge話去找"巧克力波斯菊"睇Y,佢出歌陣我look左第一卷,ok la!(不過好難找到)
呢個網有愛的木莓寮>.<(本人好好睇)http://iieye.com/comicdir/18850/
仲有呢個論壇有好多線上漫畫同動漫(啱曬你=.=)http://bbs.xdxdxd.com/index.php
妍~pizza歌餐我5會遲到架~>,<如果肥水想叫你打包ge話,咁就打包杯檬水比佢Y(下火ar) |
|
|
我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
封左路=.=  |
分類:不知明ge分類#.# |
由昨日ge11點開始,海星正門至我家ge街口封路(5比車行)
好似要做好大工程(其實只係正坑溝,仆街Y,攪到好似與世隔絕咁)
就算係正都等到8月份正la!!
古妹昨日已經考完試,天日去攞成績表(5完尾已經偷笑>.<)
我街口歌個巴士站明明可直到聖羅撒架嫲!*.*
而家封左路,連個巴士站都封左,仲要等到8月17號先至開番~(打後ge日子叫我點過=.=)
唉!!而家同古妹番學放學都要碌到西坑街撘=^= |
|
|
我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
充滿陽光ge一day=.=  |
分類:不知明ge分類#.# |
今日係cooking班ge最後一堂(太好了)
今日學左酸甜波羅牛柳>.< 
好味架!!(有古嘜保證架)
跟住仲學炒星周炒米(不過好鬼辣)

花樣男子2已經大結局了(好在我都有look)
而家睇緊龍櫻(好好看^.^架)
記得第一話係講"醜女和笨蛋滖去東大吧"(勁攪笑>.<)
post圖time:  |
|
|
我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
>,<恐怖ge死小強  |
分類:不知明ge分類#.# |
今日依然照舊幫古妹溫書=.=昨日同佢溫歌科中文(只得79分)
曬心機T.T 天日仲測Eng
唉~mum (比我死左佢算la)
今日係次所ge洗手盆look到我ge鄰居------------------------小強
當時ge我雖然離小強大約20cm~(但已經feel到佢有好強勁ge敵意)
5洗幾秒,當時ge我第一時間----------------------------------大喊(三姊妹大喊)
隻小強(呆左)
隋即我攞起古妹ge人字拖,不段打落去,then最後變左小強屎餅 (我會為"它"祈禱的)
我數個la~古妹仲有4日要番學炸(要撐埋下去T^T)
回st8:叫守護甜心(如有興趣,漫畫同動畫可以比個網你)
post圖區:
|
|
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|