cm下ar5該
我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
踏入暑假ge第二日~7月2日 鬱悶 分類:不知明ge分類#.#

 而家係暑假ge第二日,我首先希望我可以

係7月份入面can努力日日打一篇日記la=.=(感覺不太可能)

for肥水:你幫我向陽x皓say 個sorry!!

昨晚因為我5可以出街,so比5到個english生字紙比his

我在這裡向佢speak sorry(充滿誠意的)希望佢英文5會肥佬la!!

5好怪me~.~!!!

妍:人家buy左一對紫色ge波鞋子!!!

外形普普通通(ok ge)

價錢3百幾=肥水ge模型(慳水慳電,絕食buy回來的)

呵呵呵!!其實肥水你5buy咁多零食,得閑請下我地d好朋友eat

而且仲可以減番一,二磅(最好就好似排骨咁),不知幾好。。。。

(又開始與無倫次添=.=)

 

 

我發布我想說的time:2008-07-02 02:41 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
介紹camp ge地方>.< 愉快 分類:不知明ge分類#.#

 唉!!!終於歸來la~同敏敏終於去完camp la!!

好la等我介紹下camp ge設施&好fun ge事la

我地一入個門口就look到個好大ge字(不過因手提冇電,所以冇影到)

跟住大家一齊去飯堂聽個隻卜街吹水(佢有佢吹,我同敏又一齊吹)

跟住大家分房訓,慈青營分四座(A,B,C,D座)

聽講C,D係比神父住ge喎!!

而A座就比女仔住,而B座係比男仔住.....(一間房係六間木板床,不過係有枕頭被舖)

可惜ge係,我同歌隻甘老妖一間房耶

跟住碌落去歌個甚麼甚麼ge會議室(會議室----因地方太大,so要行上行落,攪到me老化左好多)

我地係會議室play歌個甚麼甚麼大風吹,踩報紙,又甚麼甚麼"老師話"ge白癡game

(諗番起都好好笑><)

跟住play完之後,去飯堂eat東西,(註:甚麼甚麼燒烤是沒有的,我同敏被騙了,而且d

飯難食到嘔,總之坤埋肥水黎la)

之後攪到差5多10:50點倒!~

先can洗白白(當中也有好多攪笑ge野發生,問敏就知la)

我同敏沖完之後....大家去茶水間沖杯面食(當中也有好多攪笑ge野發生,問敏就知la)

最後大家係間房偷食(因歌度係5比係間房食野,不過我同敏照食)

跟住同同房ge兩個f1一齊鋤大d,傾計程,一路玩,一路食,大約成3點先上床眠

我同敏孖舖耶,不過人家就訓出邊(十分不安全)

講住呢度先la!!

我臨走ge時候,影左一d好得意ge相,比大家look下la

呢度就係飯堂!!!

 

 

 

呢度係C,D 座ge 側面

 

呢度係去飯堂同房ge必經之路!!

 

而呢張相係我地間房ge"槍"影ge

 

 

最好笑就係呢張la!!!每間女房都有架!

君子(咁文雅ge,咸豐年代咩)

 

呢張??如果冇記錯ge話,呢度應該係英文miss同佢d學生去慈青影相ge地方

而呢張係位於頭先歌張圖ge左手邊!!!

                                                      ~冇la~我打得咁辛苦,大家十卜我ar!!!

我發布我想說的time:2008-06-30 04:53 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
去camp ge前一day 愉快 分類:不知明ge分類#.#

 天日去camp耶

不過人家患左大感冒,喉嚨又乾,個頭又好鬼痛,好似快要死去的樣子...

而且今日又落咁大雨(佢會5會改期呢)

如果改期的話....妍就can go to the camp耶

剛剛執左去camp ge野,之後先發現自己好似執左太多3

而且因5係好舒服,只可以眼光光咁look住d零食

唉!!很久都冇post圖,

quite5quite

我發布我想說的time:2008-06-28 02:05 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
好笑日記 滿足 分類:不知明ge分類#.#

 今日同妍,敏,琪....同肥水去圖書館

主要目的係教妍化學...足足用左大約2個鍾....(咩都冇教過)

只係掛住PLAY。。。。

肥水攞佢D高達係咁眼光光。。。。妍&me&敏又係度癲

所以大致上咩都冇學過

跟住I地各散東西。。。。。

一會兒。。。

哎!

遲d先打la。。。。個頭好疼

想知結局如何-----------請聽下呂回分解

我發布我想說的time:2008-06-27 07:04 PM  [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


我愛你固然重要 但忘不掉就是那一秒<;...}`♥
唉!好XD ar!!! 無奈 分類:不知明ge分類#.#

 

 唉!!!人家考第六ar   ._____.lll勁無奈ar>.<

I聽妍話肥水考No.2....難以置信耶(5係話佢好成)

唉!!!妍又可以去camp耶(人生有甚麼樂趣....)

肥水去5去ar!!!有燒烤耶...而且係免費的(係販賣人口ge活動,夠薑去參加嗎?)

得me同敏好似好古單=.=雖然妍子5可以去camp,但係要比心機考好化學耶....

下年再一齊go camp去吧(如果再去camp=勞動....=發放邊疆)

唉!!!高佬佢衰三科炸>.<(都5知d miss點比分架)

小西子又考NO.1(都5知係5係出仟)

唉...天日又要去look醫生(一個字)

而且醫生話建議我入精神病院..

不過個人認為青山ge VIP好似都5錯(事正考慮入邊間)

 

我發布我想說的time:2008-06-25 09:04 PM  [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]