| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 11 日 星期日  |
| 2010-04-11 |
分類: 未分類 |
今日終於都支左糧,,聽日可以買袋喇!!
但係一見到有錢...死啦~又唔想買-.-點算??
唔得...聽日一家要唔好諗,即刻買,我期待左咁耐..終於都有喇~
仲要係我辛辛苦苦返工搵錢買返黎~好有成功感&滿足感~正!!
4月5號個日,係我同老公一年喇~d時間超快過!
而家覺得自己生性左~唔會好似以前咁,成日亂黎~
嘻...係老公教返好我既!!
我li個人咁硬頸,又任性...我居然只會聽佢話!!
聽日又要返晏喇~早抖lu!!
|
發表時間:2010-04-11 01:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2010 年 3 月 28 日 星期日  |
| 2010-03-28 |
分類: 未分類 |
今日返第一日工...past time~20$$一個鐘~超少...不過又冇乜野做!!
d同事講到個老闆娘超衰~不過份工我都冇諗住做長...一搵到工我就走喇!!
今日一返到去...就有同事問我老公d野...原來識我老公既!!o左-.-
d同事個個都話唔做喇~即係點呀??
返3點放11點~d時間我覺得有d問題!!
傻的...唉...調我返早就好喇!! |
發表時間:2010-03-28 12:59 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2010 年 3 月 21 日 星期日  |
| 2010-03-21 |
分類: 未分類 |
今日我細姨生日~全家人一齊食飯!!
同老公傾電話~啟發左我好多野!!
我而家要努力搵工... |
發表時間:2010-03-21 02:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2010 年 3 月 20 日 星期六  |
| 2010-03-20 |
分類: 未分類 |
今日去左搵尾指,kaka,見到西芹個d!!同kaka去行街~
之後打比老公...佢同佢d fd係葵芳村..之後同kaka去搵佢!!
佢去食野..我同kaka等佢返黎搵我...點知一個電話打比黎~
話去打機個d..聽日返工~個刻我真係灰左~好唔開心!!
但係我又點捨得去嬲你喎-.-其實我係你心中係咪唔重要呢??
之後同kaka坐個公園傾計訴苦...12點就返屋企lu!!
[心有不甘]... |
發表時間:2010-03-20 12:42 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2010 年 3 月 16 日 星期二  |
| 2010-03-16 |
分類: 未分類 |
今日3點幾先起身...之後姑姑打比我...出左葵芳!!
搵工又見工!!之後搵見到西芹,尾指個d~傾左陣就搵老公!!
上左葵盛...去左老公個fd屋企~
10點幾離開...過左青e村搵姑姑...去我屋企飲酒!!
Kaka豬...愛死你呀!! |
發表時間:2010-03-16 02:07 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|