| «‹ June 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 31 日 星期日  |
| 2010-01-31 |
分類: 未分類 |
琴日上左邨...同ka ka,咖妹,依韻個d飲酒...我同ka ka都醉左..傻q曬咁!!
細佬終於都放返出黎喇...超擔心佢囉!!
都唔記得曬d野喇...
老豆..唔好呷醋啦...細佬一放返出黎就即刻sd信息比我喇!!
豆豆"我同你係在心中咖ma^^
咖妹..咩呀??我一定會再飲嫁!!你唔陪我飲就算~哼"
|
發表時間:2010-01-31 01:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2010 年 1 月 29 日 星期五  |
2010 年 1 月 27 日 星期三  |
| 2010-01-27 |
分類: 未分類 |
琴日出左佐敦..比人化妝!!超樣衰囉..化左個20年代既妝!!
姊,弟...我唔想你地有d咩事都隱瞞我,有咩事點解唔可以同我講呢??
你地當我什麼??
冇心情-.- |
發表時間:2010-01-27 10:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2010 年 1 月 27 日 星期三  |
2010-01-27  |
分類: 未分類 |
超唔開心..連你地都係咁對我-.-"
令我受過傷害既人..我會不惜任何代價令你傷得多過我..
我已經冇左你..我都唔想冇埋我身邊既人!!
|
發表時間:2010-01-27 01:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2010 年 1 月 25 日 星期一  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|