今日晨早就去左yw pisa,今次又係5知自己做緊咩....=3='' 都5明要做物ge... 跟住返返去上堂.
丹丹ar丹丹,你幾時比返手提我ar? 冇電話好慘ga....
晏就返大陸,係bus撞到唱歌個女仔,不過5知佢叫咩名.3. 咪一齊行lo. 估5到我地真係咁有緣wo~哈 一眼就認得出你同件衫la ~ 哈哈
之後 baba揸車返左鄉下,係咁蕩失路-0-'' 我就係後面訓教-v-.... 蕩左3hrs先返到去,好多狗仔ar,有一隻好似豬仔ga~超可愛^^ 個到d田都種緊野la~所以一片綠色,好好好令ga~真係想帶你地去ar~ haha
跟住本身今晚係大陸過埋夜ga,5想留係大陸,so咪話5舒服落返澳門 lo~ 一返到hm即刻on msn,哈哈哈,真係開心^^ |