今朝超大雨,超早就比d雨嘈醒左,又行雷wo.
跟住玲打梨問我洗5洗返 , 跟住到kaman , 跟住到恩 , 跟住到佢 好busy ar ~ haha 訓到9點幾miss打梨 , 個時仲訓到夢鬆鬆 , 佢好惡 , 佢話訓醒未ar ?! 我係你miss ar !! 嚇親我 .. haha 打梨就係話今日個pisa cancal 我夠知la 呵
醒左之後訓5返 . so 同左 baba 同mama 落樓下食野 超大雨 濕哂 哈哈 好好玩ar xD
返屋企之後on msn傾計 諗著睇戲 部腦又load 5到wo 跟住咪諗住睇碟 , cd room 又開5到 .....唉 屋企人又5係到 悶4人咩 係屋企冇出街 做宅女 hoho~~
|