我學會左...睇開了...
sacoiy
暱稱: 呀怡
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-02-23
小說~
2008-01-07
維特士尼..evy豬篇~哇...
我是否變了?
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 21
今日人氣: 1
累積人氣: 383
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


悶悶呀>v<'唔豬唔豬>v<" 分類: 未分類

    今日朝早9點半起左身喇,因為琴晚應承左舅母佢地去食自助餐,所以媽子起左身,我地就一齊同舅母佢地去『金都』食自助餐喇~搭車去o個陣,我,家姐,媽子同表弟坐後面,我先發現完來表弟佢...肥左=~=' 我同家姐係咁meet佢,wakakak 好kawaii呀>v<"

  雖然,個『金都』唔係咁多野食~不過我都食得幾開心ar" 因為食野o個陣..唔洗煩,咩都唔洗諗嘛>v<' 夜晚我上msno個陣同見到agn >v<" 佢仲同我傾左陣..因為佢岩岩去到香港o既關係..可能仲未知自己屋企o既電話喇,所以佢仲未比電話我丫~~不過都ok開心架,因為佢仲記得我>v<" <<搞到我好似覺得佢有「小年痴呆症」咁tim>v<"

   因為聽日要默書書,我仲未溫曬><"所以今日寫住咁多先喇>v<" 我要比心機溫^o^"各位早抖喇>v<"

  

                              個blogblog無咩人入~' /_\' 唔開針丫> <" ~~!!! 希望遲d有多d人喇><"






訪客留言 (返回 sacoiy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]