新o既一年又黎喇>3<都唔豬係咪要唔開針咁面對過去o既一年..定係開針咁迎接新o既一呢>v<其實呢個世界真係有好多巧合..但係命命中都係由天安排..我諗我而家..而經開始睇開左了...好似無以前咁執著了...而家我開始覺得..人係一種好多原化..人o既心係千變萬化~根本..係捉唔到..摸唔透!~而家..我再唔會睇到自己咁高架喇..唉..A.C,作文,剪報等等o既野..我花左好多時間去整,以為會高分..我唔敢話會好高..但係..永遠都達唔到我個目標囉..唉~我只係要求有個滿足姐..咁都難咩.. 算了吧..咩信心都搞到無曬喇~
我今年o既目標係要拎到10~15名..不過名次唔係必然..我只要求平均分有81以上=]~我會努力的>3<"~~
為什麼我努力的時候..你總看不見?..orz"
|