今日晏就番到屋企食飯飯..又胃痛喇~比媽子叫左我放學學要去睇醫生...番到學校~聽到mirumiru 話sasa雞聽到evy同amy話唔想見到我地咁~唉....灰爆~好似...識左幾年了..話多唔多..話少亦都唔少~為左小小野攪到反面....好似小器左d>﹏<"點解唔可以好似而前咁啵... 攪到咁..開心咩/_\'
放學學去左睇醫生..咁大個人..第一次自己去睇醫生=-='' 醫生話感冒菌未清曬..腸胃唔好...所以胃痛=-=唉~~都未見過一個醫生比咁多藥藥架!!..每日3次..1次6粒==.... 無奈==||| 又苦==''
灰色星期4...~今日上中文堂無笑^^""
|