今日自己一個人去左踩單車~
11點開始踩...踩到3點幾就走人...好攰>__<...係咁KEEP住踩到好快....
唉....廢好多牙...唔可以放哂手踩啦....要多D去踩先得.~~
我部電話又壞左...咩掣都禁唔到- -
買過算....反正都想買..XD
好想快D有錢~~