沉日10點中去打完波..好勀..今朝又要反早...好叉攰..
沉日打完波...我FD有車車我反屋企.....搞到我越尼越想揸車...>< 可惜冇錢學..
今日反學好想訓...好彩得一堂姐~
我想盡快草錢....唔好亂咁買野~.~