岩岩去完北京返尼....^^ 好攰
5日真係好快過....有D唔捨得>_<
同D團友岩岩開始熟左就要走了,,,,T.T
但始終都係第一次去北京個次好...去第二次真係悶左D..
好想再係依個暑假周圍去....最好係同朋友...自由D.xD