SadKit..
sadkit
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1008
sadkit
暱稱: Lhk
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2010-12-16
•
2010-11-19
•
2010-09-25
•
2010-09-18
•
2010-09-16
文章分類
•
全部
(33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 12 月 (1)
•
2010 年 11 月 (1)
•
2010 年 09 月 (5)
•
2010 年 08 月 (5)
•
2010 年 07 月 (7)
•
2010 年 06 月 (3)
•
2010 年 12 月 (1)
•
2010 年 11 月 (1)
•
2010 年 09 月 (5)
•
2010 年 08 月 (5)
•
2010 年 07 月 (7)
•
2010 年 06 月 (3)
•
2010 年 05 月 (4)
•
2010 年 03 月 (6)
•
2010 年 02 月 (1)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
maysa4212yy
s592175
green_teav3v
sandygiging
alex29
KAMKAMB
meihiuwong
kinki_816
L1Sa1020
RainBE_yin
kiki3344556
Stephy625
顯示全部(52)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 214
今日人氣: 0
累積人氣: 1008
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2010 年 6 月 21 日 星期一
2010-06-21
分類:
未分類
今日同FD去左海濱花園溜冰,,,,
係溜到..但成日仆街.....應該係全埸仆得最多戈個了T.T
仆到隻手腳都損埋..全身濕哂@@係咁獻醜....
好想練到唔跌>__<
發表時間:2010-06-21 10:30 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 sadkit 的日誌
)
tsucatcat
於 2010-06-27 12:27 AM 發表:
我第一次溜冰冇跌,因為行得好慢=.=
第二次溜反而跌得好甘.......
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我都係.@@
個次已經係第2次溜...但第一次雖然溜得唔順..但跌過一兩次..冇咩事..
Posted at 2010-06-27 11:49 AM [
編輯
] [
刪除
]
Cyyan_v3v
於 2010-06-23 03:53 PM 發表:
c0mM3nT;)
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Miss0201
於 2010-06-22 08:13 PM 發表:
CMS;:
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
love_shan96
於 2010-06-22 12:33 PM 發表:
comment
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
maysa4212yy
於 2010-06-22 12:09 PM 發表:
:)
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
h4ng_1023
於 2010-06-22 08:05 AM 發表:
cm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 sadkit 的日誌
]