開左學幾日...但已經好攰了..
特別係星期2...又要反8點半...一反到去就係咁做數...做到你想死..
天地堂好難挨....第一堂11點幾完....要到4點半先再上...中間個段時間唔知去邊好...
張學生證咁耐都仲未派到...睇戲又冇得平D...幾時派到架究竟...
好想搵人去溜冰...但個個都唔得閒....之後真係冇咩機會可以溜了....好多野要做..
希望新學校可以識到多D新朋友啦...`~