今日整完野..等阿曉電話佢打黎話遲到"甘我就打俾張靜婷一齊番學la
搭車搭到天耀就落車*番到去同鄭子傾左陣就去排隊早會la::真係熱
到我都死埋啦...上到去就俾家長信牙何sir”"唉..真係煩牙??第一
堂數學個阿sir真係好煩牙去廁所都要寫口供紙話記錄番...我激氣
就無去到啦"”小息搵鄭子喇##PE堂都帶衫..坐係到幫人罰抄"”真
係白痴牙<<到左lunch同鄭子去新翼果邊食**食完曉番左黎唔
知做咩無同佢講野,,]]到左中文堂上完睇人地跳高...好勁牙><"放
學果時諗住搶人本手冊..哈哈好大力牙""等左阿欣一陣...落到黎一
齊睇阿森仔果dd步操..哈哈笑死^^坐左陣就去左天瑞**去到坐係
到on99甘...唉>< 聽日陸運會悶都悶死牙........................ |