今日阿曉同阿琪都唔番..甘就搭車番la*番到去就買”買完
就上去啦...上到去聽野果dd___ 上完閱讀課就落左去話
早退"”勁唔舒服,之後misswu就叫我坐陣睇下點先..甘
就坐多陣都唔好唔舒服<<misswu就打俾阿媽話我自己
番home...出左門口就去搵阿媽無帶到鎖匙”"去到阿媽叫
我自己睇醫生and交飯單..落到去好多人又排好內"”排完就
去睇醫生又係好多人,都唔知做乜鬼##睇完都成12點..就
番屋企,食左dd野就食藥..食完又勁眼訓啵"”都係甘啦...
**************************************
夜dd再寫啦
|