今日訓到7:10先起身..嘻嘻!!之後好急咁擦牙洗臉返學啦∼!今日老公黎陪我食晏..食完就去bank度打簿la..搞到1點3到先整完..之後就好快咁跑去fly的士..落左車就跑落去..去到門口啱啱好無遲..好彩姐!! 文學默書兼無啦啦test..書果度都無得溫..係咁亂咁吹落去..哈哈!!中史上左好耐..到3:55先放學..之後就行上去搵老公..就行落旅行社度攞資料睇..攞完就返屋企lu∼∼