| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
身心疲倦!!  |
|
今朝6點就比呀爸噪醒左啦..之後拾埋D野換校服就同呀爸一齊落去荃灣探呀媽..因為呀媽琴晚入左e院..佢隻腳有d事..去搭巴士果陣勁大風大雨喔..我後面條裙同襪都晒..>∼<之後去到擺低d野同傾左陣就走啦..但果陣仲好早..好似係7點4..之後就打比碧碧叫佢陪我去食早餐..今朝去食m記..食完就返學啦..點知行左無幾耐勁X大雨..越落越大喔..返到學校下半身濕晒咁制..有摭等如無摭咁..我個書包都濕Q左..小息果陣有紅色..嗒但又比我地走..今日我好Q興呀..死人仆街劉珮儀..係度班主任面前報我串..話我係佢堂成日傾計..頂佢個肺呀..我鬼有傾過計呀..剩係古菁菁唔明下晝返學既時間係幾點..我答佢一句..就話我傾計..得晒啦你..我以後鄙視你..仆街劉珮儀!!!!!@!
放左學就去荃灣探呀媽啦..一路坐到7點幾就同彩雲去雲貴川食米線啦..食到8點幾就去搭車返屋企..唔打啦..我好眠訓..要訓覺啦!!

|
| 刊登時間︰2006-09-13 10:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 189 | »
|