| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
紅色暴雨  |
|
今朝6點就醒左la..眼訓死我..之後係度整壽司食..朝早勁大雨呀..之後就搭bus直接返學校..費事成身濕晒la..2堂mats都無乜上堂..坐係碧碧後面傾計..唔想同個8婆坐!!小息後落去1樓做oral exam..我果份好容易呀..好似拎左6分..之後坐係度傾計..點知學校宣布有紅色暴雨警告..果陣成班人勁大聲講Yeah..仲聽到出面d人歡呼tim..之後羅副校仲話全校要留係學校..無得返屋企同要留係度食飯..即時啞左..=.=lunch果陣係班房食飯..我地係度傾計..個8婆仲要同我地食..簡直係雙面人..但食飯時無人同佢講野..成班人係度暗地杯葛佢..睇到我心都涼埋..哈哈..今晚佢仲話要同姑姐傾電話..我地仲特登諗自己d野比佢自由發揮..無中無有!!!!食完飯上d堂好眼訓..係咁釣魚..放左學仲要補chl..>∼<!!!!

|
| 刊登時間︰2006-12-04 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |





« | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | »
|