琴晚娘子激嬲左我.跟著我發左佢脾氣......
之後發完之後又有d後悔:[
跟著就同家姐講.家姐好衰講到一半就走左去訓--不過都聽左樣重點
家姐話:你要讓下女仔先得嫁.
跟著我諗諗下又系喎.而且我又甘愛娘子點解我會捨得發佢脾氣=[
之後上番msn啦見到d離線訊息勁感動t_t睇到眼濕濕>_<!
- `♥ TiinG v3v. ` 你將會比一條巨形粟米壓扁xp. 說(1:57):
希希...咩事牙? 係咪我整嬲你..嗚t^t...對唔住牙...有咩話比我知牙; 對唔住牙希希真係....我愛你..` 心痛死我..你未試過咁嫁t^t.....對唔住牙....
- `♥ TiinG v3v. ` 你將會比一條巨形粟米壓扁xp. 說 (2:04):
我想喊t^t...對唔住..唉..我真係好愛你嫁..嚴希陶..t^t!! 好驚你會唔理我..唔要我..希希..嗚嗚!!!
嗚>_<婷婷對吾著丫;我吾應該發你脾氣>_<!吾好吾開心吾好驚吾好喊丫;希希鍚哂你最愛系你,.
我發脾氣你別當真>_<!乖>_<!
之後同婷婷傾左好耐;發覺自己真系好愛好愛婷婷>_<!
.最後傾到天光先訓-3-!
經過今次後;我更愛你更清楚自己要跟你永遠都在一起>_<
今日出左去人地屋企度.騎馬=.=又有隻狗狗.好乖@@佢無啦啦lam我塊面;濕哂*o*
之後番到黎.睇終極三國.之後去整車.正系換個碌都換死人!_!個車碌重到豬系甘!_!
賺左五蚊澳幣=.=!辛苦._.不過為左婷婷無計啦!_!
唉.成日都吾見婷婷:[好掛著你丫婷婷>_<!又吾見你on msn:(
sad po 今日d相上黎先.希望婷婷睇到啦>_<!
抽水*v*
重點系隻馬@@
無得同婷婷一齊睇呢個甘令既景真系哂鬼曬!_!
澳洲真系幾多沙灘=.=;我發覺成日出去玩都會有得去埋沙灘玩@@
梁沅婷;我真系好愛你丫>_<!傻豬!_!以為吾好郁d就喊喇;因為希希會心痛t_t
經過今次後;我更愛你更清楚自己要跟你永遠都在一起>_<
|