頂= =今日本來諗著去紋身;點知條油話我未夠18吾紋得. 之後又屎忽痕去左染髮;吊染完勁後悔= =.柒到豬系甘;都系紅毛岩我=.= 頂= =......
今日同琴日d相--.
好多日無打xg了/我太懶=.= 又無乜特別野發生-3-.唉;黎左澳洲之後買煙買得密左好多=_=..... 呢排d相._. 好殘tim--" 人如其名啦~.~神手細希 名畫. 今日上堂無聊得制查指甲油@@大家信吾信*o*? sexy z_z? 名畫~.~
幾日無打qz嘍.而家開始懶==又無乜特別野發生又好累所以無乜點打._. 今日照常番學無野發生 之後6點幾出左去打波.同d鬼仔玩._. 之後食飯一切依舊.呢幾日既相._.
前日同琴日d相.呢排好累少左打xg.今日無乜特別野所以都吾講喇up相算--