今日唔知做咩鬼
6點鐘就醒左
訓又訓唔番
結果係玩手機既情況下
玩到8點幾
見悶就開電腦啦
得果幾個人-___-:
果然係冇咩人on
好的
話說覺得依家xp轉左做7之後
都係覺得麻麻地
點知佢又release左隻2.0既trans.pack
於是dl左黎試下
效果果然俾1.0好
依家個xp同7揀直似到無論
估唔到仲有幾日就到農曆既「鬼月」
開始要小心啲講野
講開鬼既..
等我講一個禁忌啦...
啲大人成日叫人唔好踏人地個「博頭」
原本真係唔好架
你地應該聽過「人有三把火」
二把係左右「博頭」, 一把係額頭
如果你踏人地個「博頭」等同咁熄人地把火
特別係女仔
因為妳地屬陰
更加容易見到ghost
如果你着埋黑色衫既...
後果不堪設想
但係唔怕
如果妳真係咁唔好彩見到ghost既話
話說額頭那把火是最強的
只是你露個額頭出黎就冇事架啦-)
以上的都係睇一本講鬼既野講
大家可以選擇信or唔信既
好啦
驚完啦
講下第二樣
又要講番同我勁熟又要成日講錯野既同學啦
日日都講錯野
真係好好笑
話說講講下去動漫展
佢突然間話 : 「我要沖椰子汁飲^_^」
完全冇關係既-__-"
又有一次
我叫佢 「您講野可唔可以低音小小呀? 不如您試下『doe』黎聽下。」
佢話 : 「我doe唔到!」
可能你地覺得唔好笑
但係現場佢講得好正
好的
晚些再打.
|