|
sakaichi
|
|
暱稱: 靚仔個醜八怪醜樣個香港先生的人 性別: 男 國家: 香港 地區: 屯門區
| |
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
2007 年 5 月 23 日 星期三  |
|
...  |
真係咁岩,
我寫日記啦
尼個假期真係多功課呀
尼D功課唔難做
但係好無料
小學生+ - 數
唔講尼D無謂野
最近畀我睇到D好得意既野
我會係24/5 - 2/6同大家分解
而家我地唸下[蔥]係D咩尼先
相信大家都知道有留言尼樣野
大家不妨留留言
講下大家既意見
我都唔係好想講私人野畀人聽
我星期五約左蔥LOOK 0
係唔係好私人呢
記住留言呀
我仲有好多得意野講
.....
.....
.....
.....
.....

|
|
|
豬WING 於 2007-05-24 10:39 AM 發表:
|
|
|
楊正正 於 2007-05-23 11:04 PM 發表:
哇.....le個叫日記....
真的好""私人""bor~
同埋呢...沒有背景的呢!?!?
你唔識整""...這樣的日記板雖然係比我個個清楚...
但係....唔知點講"""
ps: 我想問點解你會用""sakaichi ""le個名既?!?!
|
|
|
Akito_chung 於 2007-05-23 09:43 PM 發表:
Hi~
我又嚟la
小心星期5 ar~
XDDDDDDDDDD
|
|
|
自己留畀自己,真係好笑 hahahahahahaha
|
|
|
雞仔 於 2007-05-23 08:49 PM 發表:
|
網主回覆
你要繼續上尼睇 Posted at 2007-05-23 08:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
得閒先
Posted at 2007-05-23 08:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|