今日叫哂成班同學(仲有d老師)幫我寫紀念冊ar~(某d人除外~)
紀念冊中,有一條問題係問:「你覺得邊個最可愛ar?」
其中有一個男同學竟然答係我喎...!?
雖然好假...但係我真係O左嘴...
我自認一d都唔可愛ar...但係我認我好Man~(> o <)
而一哥就叫左d同學喺佢件3度簽名~超正喎~
跟住放學嗰陣同d同學影相~(因為今日係模擬考試前嘅LAST DAY~)
某人好似好唔据咁喎~
跟住夜晚嗰陣...
我就同左我d屋企人同我表哥一起去左牛頭角下村「回憶」...!?
唉...聽日就係模擬考試la...絕望la...
(p.s 個仆街今日又煩又串ar!!!!屌!!!!! \ . /)




|