妖!!!好憤怒ar!!!
今日同ar儀去左食野...跟住送左ar儀返學校...
返到屋企...
事發經過...
沖緊涼嗰陣...ar儀打黎...我聽電話...(心情已經唔係幾好架la...)
我:「喂!」
ar儀:「喂!老a呀...有個痴線佬狂打電話黎煩住我ar...」
我:「吓!?」(擔心中...)
傾左一陣之後...
ar儀:「等等!」
(等待中...聽到ar儀向人求助中...)
突然...男人:「喂!」
我:「!?...喂...」(O嘴中...)
男人:「你邊位ar?」(我覺得佢好串嘴...)
我:「唔....你又係邊位ar?」(心情變差中...擔心ar儀中...)
男人:「關你咩事ar?」(內心爆粗中...心情變得更差...)
我:「...」(已經唔知講咩好la...)
男人:「你打黎做咩ar?」
我:「吓!?...係佢打黎先架喎...」(佢=ar儀...)
男人:「咁你想點ar?」
我:「無ar...」(心情勁差...\ . / )
男人:「咁你收線la!!」
跟住我就即刻收左線la...繼續沖埋個涼...
妖!!!超憤怒ar!!!!!
沖完涼之後,有d擔心ar儀....跟住打左比佢...
妖!!!原來條友係ar儀d同班同學黎架!!!
ar儀想叫條友搞掂個痴線佬...仲要以為我已經收左線...
跟住條友就搞掂左我la...(憤怒!!!)
條友係唔係kai架??都話明係痴線佬la!!仲點有可能係女仔聲ar!!!
妖!!!!!!!
條友肯定以為自己好勁la!!!搞掂左個「痴線婆」!!!!( \ . / )

今日係定春(さだはる)嘅生日ar~
生日快樂ar~さだはる~

REBORN-演唱會ge商品~














櫻蘭 漫畫更新左la~
http://pic.sky-fire.com/AllComic/Browser.html?c=239&v=069&p=1
阿環變左做自戀狂ar!?(雖然佢一直都係架啦...)
不過阿環應該唔係自作多情ge~

SKIP BEAT 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=544656999
京子終於都回復「正常」la~(至少已經唔係小夏la...)

金色琴弦 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=543534297
d令仔喺呢集出哂黎la~呢集繼續玩曖昧~(曖昧王道ar~)
如果咁多位令仔都同時向香穗子表白嘅話~
唔知香穗子會點呢??好期待ar~
另外...柚木比人打左一巴ar...好慘ar...

|