今日都幾大霧喎...(朝頭早嗰陣...)
今日英文MISS送左d巧克力比我地全班食ar~
雖然每人只得1-2塊...不過好過無ar~
我地個英文MISS真係好好人ar~
(p.s 屌!講電話又關佢事!!叫佢仆街la!!!)
菩怪少年 漫畫更新左la~
浴池咁就死左la...(咁易!?)
仲以為佢會復活架添...
我都幾鍾意佢個青蛙樣架...就咁就死左 ...真係可惜ar...