尋晚超夜訓ar~成凌晨4點幾先訓ar~
因為我尋晚成晚都同吹b玩聊天室ar~(仲有傾電話ar~)
尋晚聊天室d人真係好變態ar...(問嘅嗰d野...)
跟住傾電話嘅內容埋又係狂講某條茅利...
唉...只要你唔後悔嘅話...
無論你做d咩野...我(我地)都會支持你架~(SM土方除外!!!!)

我阿媽買左架新嘅電單車ar~
比起之前舊嗰架型好多ar~
以前嗰架係藍色架~而宜加呢架就係黑色ge~黑色超型ar~
(以上純粹個人意見...因為本人超鍾意黑色...)

今日係小滿(紀多みちる)嘅生日ar~
小滿~生日快樂ar~

魔人偵探 漫畫更新左la~
http://tieba.baidu.com/f?kz=543686091
X終於都記番起阿艾la~有d感動ar~(阿艾,你可以放心去la~)
不過好可惜...X最後都係KO左彌子...(唔係掛...!?)
死la...連女主角都死埋...不過可能係假ge...


|