今日本來諗住同ar儀去睇戲架...不過已經無哂位la...
都係下次先去睇la~
跟住我地就去左食味千拉麵~
再跟住我地就喺apm嗰度打機la~
夜晚嗰陣,我個表哥黎左我屋企打邊爐ar~
其實佢都幾令仔架~
REBORN! CCG 家教卡片-- 派對來臨了!
http://www.twbbs.net.tw/2980392.html
[桜ロック]REBORN盤封面圖釋出(係1827呀~)