Reborn 手書き(2786)
http://hk.youtube.com/watch?v=ue_Ur33SLKc&feature=related
自製家教影片又黎la~
Reborn家庭教師--宇多田光-Prisoner Of Love
http://hk.youtube.com/watch?v=-5mgXDgA_F8
銀魂最新嘅月曆ar~(心心∼)


銀魂其他嘅週邊商品~
http://www.sunrise-inc.co.jp/gintama/products/

家教CCG 5小情報圖 + 新週邊商品圖
http://www.twbbs.net.tw/2869840.html

我又黎玩下100問先~(做得嗰20問炸...)
【關於個人】
1,你叫咩名牙..→關你鬼事ar!!
2,仲意人地點叫你..→是Q但la!!
3,幾年幾月幾日出生呀→尋日出生架!!
4,你係大喊包嗎....→係都唔同你講la!!
5,係咪多數都係自己一個人...→關你差事ar!!
6,想唔想死.....→似係你想死多d喎!!!
7,你係一個樂觀GE人嗎....→梗係la!!
8,你做過最衰GE野係咩.....→埋就係哂埋d時間,體力同電力喺度做呢個100問囉!!
9,你做過最好GE野係咩.....→串你囉!!
10,你係咪一個好心軟GE人..→係ar~不過剩係對你唔心軟炸~
【關於朋友】
11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→一定唔會係你la!!
12,最關心你GE朋友係邊個...→絕對唔會係你囉!!
13,最較笑GE朋友係邊個...→你囉!!你問d問題咁好笑~
14,最恐怖GE朋友係邊個...→又係你囉!!你個樣同行為都咁樣x...好恐怖ar...
15,你最憎GE朋友係邊個....→肯定係你la!!哂我d時間,體力同電力!!正一損友黎架!!
16,最靚GE朋友係邊個....→唔係你喎~你係下面嗰題~
17,最樣衰GE朋友係邊個...→你囉!!
18,你同邊個朋友最開心...→你囉!!個樣咁搞笑~
19,你同邊個朋友最悶...→你囉!!問d問題悶到pk...
20,邊個朋友笑得最奸...→只有我先係最奸ge~

日本家教cosplay~
http://tieba.baidu.com/f?kz=280029719

|