吹b生日快樂ar~送段片比你~(自己整架~)
唔鍾意都要受ar!!!(反正你只係個小受~我心諗...)
銀魂--Herts Grow-かさなる影(op4)
http://hk.youtube.com/watch?v=WHAoGWMyqCI
今日陸運會結束左la~跟住我同丸丸,吹b,ar儀and某金毛去左唱k...
某金毛請客喎~令我對佢有d改觀la~
可惜...最後埋又係賤人一個...