原來呢個星期嘅死神動畫停左...又係因為奧運ar!?

最近睇緊個漫畫(寶皇學園MiSORA組),宜加出到第4集,d畫都幾令架~有時又畫到d人好Q架~而且好好笑架~
故事嘅主要內容其實就係講「男校女生」~(無la!?)
我覺得個男主角(!?)--阿唯好似沖田ar!!!不論係外表定係嗰個腹黑嘅性格~點解女主角唔係神樂ar!!!(被拉走)

又整左d新嘅家教頭像la~




今日又去左陪ar儀la~呢次ar儀無遲到耶~令到我超感動~(太誇張了吧...)
同ar儀睇左一陣鋪之後,就陪埋佢去報夜校,好似得左~
間夜校嘅校服超令ar~唔似得我地間柒校...
柒學校+柒校服=柒x2
喺途中,我同ar儀吹左陣水...
原來吹b有件好重要嘅事無同我講過架...(其實都唔係d咩好重要嘅事...)

又整左d新嘅家教頭像la~








|