salinapak
暱稱: *丹....**
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
我開左另外一個blog..
感謝主!
無聊and upset..
哭了....
失望....
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 125
今日人氣: 7
累積人氣: 3639
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
                          
2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


匡智松嶺遊後感... 呆滯 分類: 未分類

今日下午,

我去左匡智松嶺二校度視察環境,

順便同班智障同學say個hi,

個班智障同學都好熱情,

好活潑,

仲好得意添,

不過今日就有一個非常之難忘gei經驗la!

今日,

黎太帶我地逐個班房認識智障同學,

佢地好多都好熱情,

我地會同佢地逐個逐個握下手,

say個hi,

跟住同佢地傾一、兩句,

就say bye!∼

其中,

有一個智障同學見到我就好高興,

好high,

同佢握下手,

就捉住我隻手5放,

仲要導師同黎太幫我,

先至可以甩〝手〞,

好恐佈,

佢太熱情la...

跟住我繼續同其他智障同學say  hi同握手,

突然之間,

個位熱情gei同學,

抓住我D頭髮5放,

緊緊甘抓住,

我超超超....超驚,

導師、黎太同家希都要幫我鬆開佢隻手,

個陣時我係度唸:我洗5洗剪左D頭髮呢?

好彩最尾都可以甩〝髮〞,

感謝主...

不過個位同學5肯同我say  sorry...

算la,

我都5會計較...

其實D智障人士好需要我地gei支持同鼓勵,

希望大家都可以多D關心佢地,

佢地需要我地架!

今次gei經驗都幾特別,

我會加油!^^

 

發表時間:2008-07-17 10:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 salinapak 的日誌)


Michelle0413 於 2008-07-22 02:17 PM 發表:
HI!
丹丹..我又黎留言LA!
但是你沒有幫我留言喎--
算LA
係LA,我今日都好開心啊!
佢地確實係好熱情呀
搞到我都好難為情
你講GE個個(我洗5洗剪左D頭髮呢?)真係好搞笑呢?
好LA
你都要幫我留言嫁.88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]