| «‹ March 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2008 年 7 月 17 日 星期四   |
匡智松嶺遊後感...  |
分類: 未分類 |
今日下午,
我去左匡智松嶺二校度視察環境,
順便同班智障同學say個hi,
個班智障同學都好熱情,
好活潑,
仲好得意添,
不過今日就有一個非常之難忘gei經驗la!
今日,
黎太帶我地逐個班房認識智障同學,
佢地好多都好熱情,
我地會同佢地逐個逐個握下手,
say個hi,
跟住同佢地傾一、兩句,
就say bye!∼
其中,
有一個智障同學見到我就好高興,
好high,
同佢握下手,
就捉住我隻手5放,
仲要導師同黎太幫我,
先至可以甩〝手〞,
好恐佈,
佢太熱情la...
跟住我繼續同其他智障同學say hi同握手,
突然之間,
個位熱情gei同學,
抓住我D頭髮5放,
緊緊甘抓住,
我超超超....超驚,
導師、黎太同家希都要幫我鬆開佢隻手,
個陣時我係度唸:我洗5洗剪左D頭髮呢?
好彩最尾都可以甩〝髮〞,
感謝主...
不過個位同學5肯同我say sorry...
算la,
我都5會計較...
其實D智障人士好需要我地gei支持同鼓勵,
希望大家都可以多D關心佢地,
佢地需要我地架!
今次gei經驗都幾特別,
我會加油!^^
|
發表時間:2008-07-17 10:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
HI! 丹丹..我又黎留言LA! 但是你沒有幫我留言喎-- 算LA 係LA,我今日都好開心啊! 佢地確實係好熱情呀 搞到我都好難為情 你講GE個個(我洗5洗剪左D頭髮呢?)真係好搞笑呢? 好LA 你都要幫我留言嫁.88
|
|
|