salinapak
暱稱: *丹....**
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
我開左另外一個blog..
感謝主!
無聊and upset..
哭了....
失望....
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 125
今日人氣: 2
累積人氣: 3661
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
                          
2009 年 2 月 27 日  星期五   和暖


失望.... 傷心 分類: 未分類

今日係家長日,,

超級唔開心,,

因為張成績表一D都唔靚,,

成績仲差到...

我唔識形容..=[[[

總之,,

就係比起上年仲要差la...

勁hurt ar!!!

我要加油先得la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好灰ar...

 

。。。。。。。。。。。

3/3演講比賽(初賽)[學校]

4/3演講比賽(決賽)[學校]

4/3演講比賽的司儀

7/3聖經朗誦比賽[校外]

太多活動la.........

HELP!!!!!!!!!!!!

 

 

 

發表時間:2009-02-27 04:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 salinapak 的日誌)


妺子×君‵ 於 2009-03-02 08:40 PM 發表:
/\/\!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
Posted at 2009-03-15 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyo10 於 2009-02-28 06:53 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx=]
Posted at 2009-03-15 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



natalietsang 於 2009-02-28 05:09 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx=]
 
Posted at 2009-03-15 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]