| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 10 月 8 日 星期三  清涼 |
心中的話...  |
分類: 未分類 |
hi!
近排,
我唸左好多野,
有好多刀係5開心ge,
但同時我亦有好多ge疑問!
不過5開心ge野比較多!
近排我發現自己並5係真係可以完完全全甘開心!
開心之餘有顧慮、煩惱!
不過我亦有比以前進步ge野!^^
開左學甘耐,
我就一直5開心到依家!
因為琪好少理我啦!
呢個月我刀好少見到佢,
即使見到面亦刀好少傾計,
同陌生人一樣,
我去到佢班房,
一5係就5理我,
求其敷衍下我,
就係5見佢,
不知點解,
我同佢之間ge關係愈來愈差,
我個心好5舒服,
好心酸,
就想喊!
我5忍心見到我地變成甘,
我好心痛!
如果可以,
我想變番以前甘!
希望我地之間ge友誼永固!
琪,
5好5理我,
5好丟低我!
我會驚架!
丹…
另外,
我愈來愈面對5到屋企ge問題,
番到屋企,
我只會增加5開心ge指數,
啊媽愈來愈可怕,
我正在崩潰中…
我頂5順啦!
我好想有一個膊頭比我挨,
有一個人比傾訴,
比我係佢面前喊,
比我所有5開心ge事刀講哂出來,
比我ge心可以平靜番,
比我所有ge壓力刀消失…
我已經無辦法再支撐啦!
我好辛苦,
好難受,
好心痛,
我5忍心我變成甘!
好痛苦!!!
我5要甘ge心情,
我5要!
我5要!
我5要!
但呢刻ge心情又有邊個明白?...
加上其他瑣碎事入邊D壓力、其他人對我ge期望所施加ge壓力,
逼到我就快透5到氣,
好辛苦啊!
要面對將來ge我,
有D迷惘同困難!
希望我將來可以平安度過!
另外,
我亦有比以前進步ge野!
就係我漸漸甘肯同人分享我ge5開心!(一小部分)
已經係最大ge進步!
丹,
加油啊!
你要笑住甘面對將來,
永不言敗!^^
我依家ge快樂泉源係:
返教會,
見到表侄仔/女同聽歌。
不過每一日刀要笑住甘番學,
有D累,
我要做番真正ge自己!
Add Oil!^^
我好想去大海到發洩下a...
|
發表時間:2008-10-08 06:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
c0mmeNt^^ 唔好咁啦...! 我相信你地會冇事的;]
|
網主回覆
maybe....
Posted at 2008-11-02 07:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
丹! 5好咁唔開心la! 其實,講真我同你ge感情是一樣的,我開始發覺我地大家經常彼此感同身受 我其實係7月份開始至今 我都係味真正開心過 其實別人眼中高興生活的我 根本上是不高興 我近黎屋企發生的大事,如果你有睇我個blog 你就會知,講真我由7月開始心中就不愉快,只是你冇察覺 你成日都話我唔理你 其實我的心是好難受,好辛苦 我就黎頭唔到氣 我希望你能夠体諒我 我知道我敢樣做,係會令你更加唔開心 但是我都係會唔開心 我好想找你傾訴,你也可以找我傾訴 我地不如大家彼此安慰吧! 冇左屋企人的感受 是好辛苦的,對我來說係個好大ge打擊
|
網主回覆
really?
but,
i don't thing so... Posted at 2008-11-02 07:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|