| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 10 月 20 日 星期一  酷熱 |
訓覺....  |
分類: 未分類 |
今日,
我覺得有D攰,
我都5知點解!
不過,
今朝遲左5粒字先起身a,
6:50先起身,
有D趕...
好彩都趕得切....XD
仍然係塔7:15個班車...
冇遲到a....
恭喜我la!
恭喜我做咩姐,
我平時都冇遲到 !XD
5好理我,
我short左la!
haha
比D相比你地睇下...
靚5靚女?不過,不是本人.... 你估佢係男定女?其實佢係............文菁!haha!
佢係米有D傻間間呢!佢就係.........扯我頭髪個位........小女孩!hehe!好Q a佢!其實我講左甘耐,你地知5知佢地黎自邊度架!查實佢地就係我七月尾個陣去匡智松嶺第二校做義工,服務個D小朋友lo!(其中兩個姐!)記得母?
|
發表時間:2008-10-20 10:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
'''HAha你個BLOg既人氣過咗1000啦!! 恭囍,恭囍//=]
|
網主回覆
thx!` Posted at 2008-10-24 06:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
carrielam` 於 2008-10-21 06:51 PM 發表:
哇.,去做義工咁好.,^^ c0mment ah`! -)*
|
網主回覆
55!我好鐘意做義工架!..^^ Posted at 2008-10-24 06:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hAppY...1`! 於 2008-10-21 06:53 AM 發表:
佢地都幾....Q BO!不過文菁個樣就超級傻間間!!!XD
|
網主回覆
55...
haha
佢好Q ga..! Posted at 2008-11-02 07:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|