salinapak
暱稱: *丹....**
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我開左另外一個blog..
感謝主!
無聊and upset..
哭了....
失望....
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 125
今日人氣: 3
累積人氣: 3720
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
                          
2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


hi 分類: 未分類

halo!~~

我近排好不开心,

因为小芝芝5睬我,

距依家同selinaBABY玩,

5理我啦!

好伤心!~~

我觉得她5想做我的好朋友!

算了,

我也不知道她在想什麼!~~

 

 

發表時間:2008-03-28 10:15 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 salinapak 的日誌)


florenceiren 於 2008-04-01 05:42 PM 發表:
你好啊,朵花好美呢,你也是信主的嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我是信主的!~
Posted at 2008-04-01 06:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



芝 於 2008-03-30 11:09 AM 發表:
..........=3=''
點解你講到我好似好衰咁!!
其實我都係想識多個朋友,,,
我又唔算唔睬你AnD唔理你;
我都有打電話比你同你傾'計'嫁
我唔係唔想同你做好朋友呀,
我其實係好鍾意同你玩嫁=]
''我也不知道[她]在想什麼!''
其實唔係只係你唔知我在想什麼?!
好多人都唔知嫁//
就連我都唔係好知=.=''

重有..
點解你會寫簡體字嫁??!!
個[佢]字係人字邊的,,唔係足字邊的!!

你得間都上去我個bLoG睇啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Michelle0413 於 2008-03-28 06:40 PM 發表:
HELLO^^

你幾好嗎?唔好咁LA

你知唔知道我係邊個呀

你成日記住小芝芝,我會好傷心嫁==

講吓笑炸**嘻嘻

我其實係好鍾意同你玩嫁

我咁講,你唔會嬲我個何
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]