salinapak
暱稱: *丹....**
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我開左另外一個blog..
感謝主!
無聊and upset..
哭了....
失望....
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 125
今日人氣: 10
累積人氣: 3642
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
                          
2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


單思真痛若 感動 分類: 未分類

HI!∼

今日gei主題好特別,

顯得我好成熟,

係咪呢?

我都5知點解!

感覺 好痛苦、奇怪...

我5知各位有冇鐘意gei人,

我淨係知道我有鐘意gei人,

但係,

我可能見5番佢,

因為佢5係同我一間中學,

見番gei機會率係∼5%,

我鐘意gei人叫Jason  Chan(F.1)(MST),

近排,

仲發夢見到佢,

好神奇!

依家仲會成日想起佢,

我好白痴!><

或者,

佢依家有佢鐘意gei人呢!

我好想放棄佢,

5知可5可以做到呢?

盡力啦!∼∼

祝福佢!

 

 

 

 

 

發表時間:2008-07-02 07:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 salinapak 的日誌)


cindylam217 於 2008-07-03 12:56 PM 發表:
5%都叫有機會,
唔好咁灰,
十卜你,
永遠支持你牙!
白痴丹xD!

BY:琪
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]