salinapak
暱稱: *丹....**
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我開左另外一個blog..
感謝主!
無聊and upset..
哭了....
失望....
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 125
今日人氣: 3
累積人氣: 3635
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
                          
2008 年 7 月 9 日  星期三   陰晴不定


結業禮... 呆滯 分類: 未分類

HI!

今日係結業禮...

我可以囉到獎,

真係好榮幸,

仲有D不可思議!→_→

今日我可以同芝一齊囉視藝科獎,

好開心...

我仲囉左通識科同各班成績優異獎,

過得去啦!∼∼

不過,

琪冇得囉獎,

冇得同佢一齊上台,

就5係幾開心LU...

講到成績表,

就簡直出入意表,

A嘛!∼

英文GEI語文運用差左11分,

英文GEI聆聽差左分,

中文GEI總分差左12分,

中文GEI說話差左分,

中文GEI閱讀差左分,

中文GEI寫作差左分,

音樂差左分,

係米勁差呢?

我下年一定要再接再厲!∼

加油!

努力!

SEE  YOU...

                 無聊...         

     POOH...     彩紅啊!∼

                   密密針...

                   

發表時間:2008-07-09 06:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 salinapak 的日誌)


cindylam217 於 2008-07-11 01:37 PM 發表:
雖然冇得同你一齊囉獎,
但係我可以係台下,
支持你...
可能下一次可以同你一齊囉呢....
一定會有機會既!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindylam217 於 2008-07-10 07:11 PM 發表:
pooh pooh牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]