年三十晚喇.. 最後都冇去行花市.. 已經冇興趣去-v- 星期一新年+情人節 星期二成生日 雖然人不在香港 但係我已經比晒d朱古力禮物 人唔到禮到呀XD 咩都要提早TIM.. 遲D補祝番啦(: 走喇.. 第一次咁想番大陸! 唔想留係香港-v-