英文平均分跌左差唔多7,8分
跌左十幾名..死得- -
點解黎到呢間..
反而跌..
要轉補習社
不過得番2個幾月
希望可以去番之前個分- -
揀補邊個揀到頭痛
好驚揀錯 -v-
今日同靖成傑去食晚飯
每月既約會
不過諗食咩都係問題
最後去餐廳食..
有好多野食..好抵- -
不過..食食下有d唔愉快
之後去完千色之後又有d不快
最後去左屋企後面個足球場玩啤牌
聽到有人生日..唱生日歌
我地同佢地講生日快樂..都幾搞笑
之後佢地玩紅綠燈..玩得好開心
我地就係度睇
最後同埋我地一齊玩 :D
有d男仔好浮誇..好搞笑
咁就一齊玩左晚..
跟住原來入面有個女仔識我家姐
佢覺得我好熟面口.
呢個世界真係細..
下個月就食完飯可以去行花市喇~
唔洗煩做咩= =
|