去旺角行街 但係冇買D咩 買左終極三國原聲帶 好開心 :D 有脩個樣..哈 我的世界只有脩 還有沛慈喇.ha 不過隻碟都唔平-v- 周圍行..總係覺得朗豪坊冇咩野岩 全部都好貴 去旺中..太多人喇 不過..如果我一個人去一定會買衫-v- 見到有出新款..下次去買:) 今日mei黎海港城 但係冇去到-v- 但係有勁勁勁多人..點睇 黑人老大宣傳love life..circus王子小傑都有黎 實迫爆啦= = 下次先睇mei啦.哈