Boxing Day 去上水睇黑澀會美眉 好感動喔 夜晚約左靖成傑食飯 好耐冇聚埋一齊喇 係M記玩大富翁 但係咭冇棋咁好玩姐 之後去公園談心 定左每個月都要出黎食飯 不過都維持唔到好耐 傑應該好快就會番去, 真係.係度果陣唔珍惜 唔係度先會唔捨得 唔經唔覺 識左幾年 相處既時間唔多 但係都係我地既好朋友:D
玩既時間唔多架喇 應該好好珍惜呢幾年 同FD玩得盡興D!
曾經同你好熟既 總有一日會變得生疏